Mange anbragte børn og unge mangler erfaringer med livet i en velfungerende familie. Derfor har Egmont Fonden igennem Spireprogrammet støttet EOCASE, der organiserer mentorfamilier for anbragte børn med henblik på at styrke børnenes evne til at indgå i relationer.

På vegne af Egmont Fonden.

"Det er en milepæl for udsatte anbragte børn og vi er glade for at være en del af Egmont Fondens Spireprogram. Det kommer til at gøre en stor forskel og vi glæder os til at dele resultaterne med jer i den kommende tid. Tak for alt jeres støtte, delinger, tilmeldinger som mentorfamilier og for at hjælpe os med at hjælpe børnene.
Et stort TAK til bestyrelsen for jeres arbejde og engagement" udtaler stifter af EOCASE Ditte Reedtz.

Om Spire programmet:
Egmont Fondens Spireprogram er for ildsjæle, personer eller organisationer, der har en konkret idé til at styrke omsorg og læring for børn og unge. Spireprogrammet er et fleksibelt program, opdelt i forskellige faser. Programmet har fokus på at udvikle, afprøve og udbrede nye koncepter. Som spire får du ud over økonomisk støtte også rådgivning, netværk og viden, som vi skræddersyr til netop dit behov.